Retouren & service

We vinden het belangrijk dat jij tevreden bent
Ben je niet helemaal tevreden over je aangekochte product of vertoont het een defect? Binnen 14 dagen na aankoop kun je jouw bestelling retourneren. Defecten of gebreken aan geleverde producten moeten binnen 14 dagen aan ons zijn gemeld, wij lossen het vervolgens vakkundig voor je op.

Service aanvragen of retourneren
Vertoont je product een defect? Dan heb je de eerste 12 maanden recht op garantie. Om service voor een product aan te vragen, of om een product retour te zenden verzoeken wij je om het contactformulier op deze pagina correct in te vullen.
Nadat je het formulier volledig hebt ingevuld ontvang je van ons binnen één werkdag meer informatie.

Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Voor het retourneren van een product kun je gebruik maken van onze gemakkelijke ophaalservice, dit kost éénmalig €19,95. Hierbij wordt het product bij je thuis opgehaald op een afgesproken datum tussen 8:00 en 18:00. Je kunt er ook voor kiezen om het product zelf terug te sturen. Hierbij ben je zelf verantwoordelijk voor het correct terugsturen van het product. De kosten voor het retour zenden zijn hierbij ook voor je eigen rekening. Een deel van ons assortiment wordt vanuit Duitsland geleverd, hou hierbij rekening met de mogelijk hogere verzendkosten.

Wanneer wij het retour gezonden product in oorspronkelijke staat en in de originele verpakking hebben ontvangen, storten wij direct het gehele aankoopbedrag terug op de bij ons bekende rekening. Tenzij je gebruik het gemaakt van onze ophaalservice, dan brengen wij dit bedrag in mindering.

 

Contactformulier


Artikel heeft een defectArtikel voldoet niet aan mijn wensen


Ik wil het artikel laten ophalen (€19,95)Ik wil het artikel zelf versturen