Bestellen & betalen

Bestellen & betalen

Hoe vind ik het juiste product in deze online winkel?
Je kunt gemakkelijk via het categoriemenu linksboven bladeren door onze categorieën. Via de diverse categorieën kun je eenvoudig filteren op producten die aan jouw wensen voldoen. Ben je gericht op zoek naar een specifiek product? Je kunt ook via de zoekbalk bovenaan eenvoudig zoeken naar het juiste product.

Hoe plaats ik een bestelling?
Op de pagina’s van onze producten vind je een knop met ‘in winkelmand’, hiermee plaats je een product in jouw winkelmand. Voor vloerkleden geldt dat je eerst het juiste formaat dient te selecteren voordat je het product in je winkelmand kunt plaatsen.

Vervolgens kun je rechtsboven direct naar je winkelmand toe. Op de winkelmand pagina kun je controleren of hetgeen dat je wilt bestellen klopt. Als je vervolgens klikt op ‘doorgaan naar afrekenen’, dan kun je je gegevens invullen, controleren en een betaalmethode selecteren.

Direct nadat je een bestelling plaatst ontvang je van ons een bevestiging per e-mail inclusief factuur; tevens retour- & garantiebewijs. Op een later moment ontvang je informatie over de levering zodat je kunt zien wanneer je bestelling wordt bezorgd. Het is mogelijk dat onze mails bij de ongewenste e-mails geplaatst worden.

Wil je jouw bestelling wijzigen?
Op het moment dat je jouw bestelling wilt wijzigen dan is het belangrijk dat je bestelling nog niet verzonden is. Neem voor een wijziging direct telefonisch of per e-mail contact met ons op. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je dit naderhand retour zenden, bekijk hiervoor retouren & service.

Heb je hulp of advies nodig?
We helpen graag als het gaat om het maken van de juiste keuze. Heb je een vraag over één van onze producten of collecties? Of ben je benieuwd welk formaat vloerkleed past bij jouw interieur? Twijfel niet en neem eenvoudig contact met ons op!

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Bij kameraankleden.nl betaal je gemakkelijk, veilig én achteraf. Betaal eenvoudig met je eigen bank via iDeal, Bancontact, Creditcard of via overboeking. Uiteraard kun je bij ons ook eenvoudig achteraf betalen met Klarna of AfterPay. Als je middels een smartphone een bestelling plaatst, dan kun je deze vaak gemakkelijk vanaf je mobiel betalen.

Kan ik mijn bestelling ook in een winkel afhalen?
Het assortiment en de collecties van kameraankleden.nl zijn exclusief online verkrijgbaar. Wij hebben geen fysieke winkel of showroom.

Achteraf betalen met AfterPay – Nederland & België
AfterPay voert voor www.kameraankleden.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Achteraf betalen met Klarna voor Nederland
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we je de volgende betaalmethode(s) aan; achteraf betalen. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

Je vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vind je hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.